Oferta
DIAGNOZA I KONSULTACJA
Pierwszy kontakt z nami zwykle rozpoczyna się od diagnozy lub konsultacji ze specjalistą. To na wstępnym etapie najważniejsze osoby, które ukierunkują proces terapeutyczny

- Opis usługi: Diagnoza gotowości szkolnej ma na celu ocenę przygotowania dziecka do rozpoczęcia edukacji w szkole. Obejmuje badanie różnych aspektów rozwoju dziecka, takich jak rozwój poznawczy (np. umiejętność rozumienia pojęć matematycznych i językowych), emocjonalny (radzenie sobie ze stresem, relacjami) oraz społeczny (komunikacja i współpraca z rówieśnikami). Podczas konsultacji identyfikowane są także potencjalne trudności, które mogą wymagać dodatkowego wsparcia.
- Objawy: Trudności w koncentracji, problemy z opanowaniem podstawowych umiejętności przedszkolnych (np. rysowanie, liczenie), niechęć do kontaktów z rówieśnikami, obniżona odporność emocjonalna na stresujące sytuacje.
- Korzyści dla dziecka: Wczesne wsparcie w przygotowaniach do szkoły, możliwość dostosowania indywidualnego planu edukacyjno-terapeutycznego.
- Przykłady zastosowania: Problemy z adaptacją do środowiska przedszkolnego, wątpliwości rodziców co do rozpoczęcia edukacji w pierwszej klasie.
- Opinie klientów:
„Diagnoza pozwoliła nam lepiej zrozumieć gotowość naszego syna do szkoły i pomogła podjąć decyzję o odroczeniu rozpoczęcia nauki.” – Anna, mama 6-letniego Michała. - Specjaliści: Diagnozy prowadzą doświadczeni pedagodzy i psycholodzy z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
- Opis usługi: Diagnoza ryzyka dysleksji umożliwia ocenę, czy dziecko jest zagrożone trudnościami w nauce czytania i pisania. W ramach diagnozy badamy funkcje wzrokowo-przestrzenne, słuchowe, motoryczne oraz językowe, aby zidentyfikować ewentualne problemy, które mogą wpływać na dalszą edukację. Jest wykonywany również pomiar intelektu.
- Objawy: Trudności z rozpoznawaniem liter, problemy z czytaniem i pisaniem, słaba pamięć wzrokowa i słuchowa, trudności w składaniu słów. Pisanie z licznymi błędami ortograficznymi.
- Korzyści dla dziecka: Wczesna interwencja pozwala na wprowadzenie odpowiednich metod wspomagających rozwój dziecka i zminimalizowanie problemów z nauką.
- Przykłady zastosowania: Dziecko ma trudności z rozpoznawaniem liter, opóźniony rozwój mowy, problemy z koncentracją, pamięcią, motywacją do nauki.
- Opinie klientów:
„Dzięki tej diagnozie dowiedzieliśmy się, że nasz syn ma ryzyko dysleksji i mogliśmy odpowiednio wcześnie rozpocząć terapię.” – Ewa, mama 8-letniego Mateusza. - Specjaliści: Diagnozę prowadzą wykwalifikowani psycholodzy, specjalizujący się w pracy z dziećmi z trudnościami w nauce.
- Opis usługi: Diagnoza logopedyczna obejmuje ocenę mowy dziecka, w tym zdolności artykulacyjnych, fonologicznych oraz językowych. Diagnoza jest szczególnie zalecana w przypadkach opóźnionego rozwoju mowy, problemów z wymową określonych głosek lub trudności w komunikacji werbalnej.
- Objawy: Opóźniony rozwój mowy, trudności w wymowie głosek, niewyraźna mowa, zacięcia w trakcie mówienia, trudności w rozumieniu poleceń.
- Korzyści dla dziecka: Poprawa komunikacji, rozwój prawidłowej artykulacji, lepsze zrozumienie przez otoczenie.
- Przykłady zastosowania: Trudności z wymową niektórych głosek, opóźniony rozwój mowy u dziecka powyżej 3 roku życia.
- Opinie klientów:
„Logopeda pomógł naszemu synowi zacząć mówić pełnymi zdaniami i wyraźnie wymawiać trudne głoski.” – Krzysztof, tata 4-letniego Filipa. - Specjaliści: Naszą diagnozę logopedyczną prowadzą specjaliści logopedii, którzy posiadają szerokie doświadczenie w pracy z dziećmi w różnym wieku.
- Opis usługi: Integracja sensoryczna to proces, w którym układ nerwowy przetwarza informacje zmysłowe. Diagnoza SI ma na celu ocenę, czy dziecko ma trudności w przetwarzaniu bodźców z otoczenia, co może prowadzić do problemów z koordynacją ruchową, równowagą, koncentracją czy zachowaniem.
- Objawy: Nadwrażliwość na dźwięki, zapachy lub dotyk, problemy z koordynacją ruchową, częste potknięcia lub upadki, trudności z koncentracją, unikanie zabaw ruchowych.
- Korzyści dla dziecka: Poprawa przetwarzania bodźców, lepsza koordynacja ruchowa i integracja sensoryczna, redukcja lęków i frustracji związanych z nadmierną wrażliwością.
- Przykłady zastosowania: Problemy z integracją sensoryczną u dzieci z nadwrażliwością lub podwrażliwością zmysłów, trudności w zakresie modulacji sensorycznej.
- Opinie klientów:
„Diagnoza SI pomogła nam zrozumieć, dlaczego nasza córka reaguje tak intensywnie na dźwięki i dotyk.” – Kasia, mama 5-letniej Hani. - Specjaliści: Diagnostykę i terapię SI prowadzą certyfikowani terapeuci integracji sensorycznej z wieloletnim doświadczeniem.
- Opis usługi: ADOS-2 to jedno z najważniejszych narzędzi diagnostycznych, stosowane w celu oceny zaburzeń ze spektrum autyzmu. Diagnoza obejmuje analizę interakcji społecznych, komunikacji, zachowań stereotypowych oraz zainteresowań dziecka, co pozwala na precyzyjne zidentyfikowanie ewentualnych trudności i potrzeb dziecka.
- Objawy: Trudności w nawiązywaniu kontaktów z innymi dziećmi, unikanie kontaktu wzrokowego, powtarzające się zachowania, opóźniony rozwój mowy, brak reakcji na imię.
- Korzyści dla dziecka: Wczesne rozpoznanie pozwala na szybkie wdrożenie specjalistycznej terapii, co znacznie wpływa na poprawę funkcjonowania dziecka w społeczeństwie.
- Przykłady zastosowania: Podejrzenia zaburzeń ze spektrum autyzmu u dzieci z trudnościami w komunikacji i interakcjach społecznych.
- Opinie klientów:
„Diagnoza ADOS-2 dała nam jasny obraz problemów naszego syna i pomogła nam lepiej zrozumieć jego potrzeby.” – Marek, tata 5-letniego Jasia. - Specjaliści: Diagnostykę ADOS-2 prowadzą certyfikowani pedagodzy lub psychologowie, specjalizujący się w diagnozie i terapii dzieci z autyzmem.
- Opis usługi: Diagnoza INPP (Instytutu Psychologii Neurofizjologicznej) jest metodą oceny, czy nieprawidłowe funkcjonowanie pierwotnych odruchów, może być przyczyną trudności w rozwoju dziecka. Niewygaszone odruchy mogą prowadzić do problemów z koordynacją ruchową, koncentracją, a nawet trudnościami w nauce.
- Objawy: Trudności z koncentracją, słaba koordynacja ruchowa, niezdarność, problemy z pisaniem, czytaniem lub inne trudności szkolne, zaburzenia równowagi.
- Korzyści dla dziecka: Wdrożenie odpowiednich ćwiczeń wyhamowujących odruchy pozwala na poprawę koordynacji, koncentracji oraz ogólnego funkcjonowania dziecka.
- Przykłady zastosowania: Dzieci z trudnościami w nauce, problemami z równowagą i koordynacją ruchową, opóźnienia w rozwoju motoryki dużej i małej.
- Opinie klientów:
„Dzięki diagnozie INPP nasz syn zaczął lepiej funkcjonować w szkole, a jego koncentracja się poprawiła.” – Katarzyna, mama 7-letniego Adama. - Specjaliści: Diagnozy INPP prowadzą terapeuci z certyfikacją INPP, mający wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z problemami rozwoju neurofizjologicznego.
- Opis usługi: SAS to zaawansowana metoda terapeutyczna, która wykorzystuje specjalne dźwięki i wibracje akustyczne, aby poprawić funkcjonowanie układu nerwowego. Trening wpływa na koncentrację, pamięć, emocje, przetwarzanie słuchowe oraz zdolności poznawcze dziecka.
- Objawy: Trudności z koncentracją, problemy z nauką, nadpobudliwość, trudności w regulacji emocji, opóźnienia rozwojowe, zaburzenia przetwarzania słuchowego.
- Korzyści dla dziecka: Poprawa koncentracji, pamięci, zdolności organizacyjnych oraz lepsze funkcjonowanie emocjonalne.
- Przykłady zastosowania: Dzieci z ADHD, trudnościami w nauce, problemami z koncentracją, dzieci wymagające wsparcia emocjonalnego.
- Opinie klientów:
„Trening SAS znacząco poprawił umiejętności naszego syna w zakresie koncentracji i pamięci. Widzimy dużą poprawę w jego wynikach szkolnych.” – Michał, tata 9-letniego Kuby. - Specjaliści: Trening prowadzą terapeuci neuroakustyczni z wieloletnim doświadczeniem, pracujący z dziećmi z różnymi trudnościami rozwojowymi.
- Opis usługi: Program „Badabada” jest dedykowanym narzędziem wczesnej diagnostyki zaburzeń ze spektrum autyzmu u dzieci. Program ma na celu wczesne wykrycie objawów autyzmu, co pozwala na szybkie wdrożenie odpowiednich terapii.
- Objawy: Brak reakcji na imię, unikanie kontaktu wzrokowego, ograniczone zainteresowania, powtarzalne zachowania, trudności w nawiązywaniu relacji z rówieśnikami.
- Korzyści dla dziecka: Wczesne rozpoznanie autyzmu umożliwia szybkie podjęcie interwencji terapeutycznej, co znacznie poprawia funkcjonowanie dziecka.
- Przykłady zastosowania: Dzieci w wieku od 1,5 do 3 lat, u których obserwuje się nieprawidłowości w rozwoju społecznym i komunikacyjnym.
- Opinie klientów:
„Program Badabada pomógł nam wcześnie rozpoznać autyzm u naszego syna, dzięki czemu szybko rozpoczęliśmy terapię.” – Dorota, mama 2-letniego Maćka. - Specjaliści: Diagnozy w ramach programu prowadzą certyfikowani pedagodzy oraz terapeuci, specjalizujący się w pracy z małymi dziećmi z autyzmem.
Oferta
TERAPIA
Skuteczna terapia prowadzona regularnie pod okiem znakomitych specjalistów jest gwarancją sukcesu w wyrównywaniu szans dzieci.

- Opis usługi: mają na celu wspieranie uczniów zakresie rozwoju umiejętności, rozumienia oraz zarządzania emocjami swoimi, a także w nauce zawierania relacji interpersonalnych (nawiązywanie, podtrzymywanie długotrwałych relacji rówieśniczych).
- Objawy: trudności w nawiązywaniu relacji rówieśniczych, napady złości lub innych emocji, niska samoocena, trudności w nazywaniu/ rozpoznawaniu emocji u siebie i innych, trudności z adaptacją do nowych miejsc, nieśmiałość, duża upartość.
- Korzyści dla dziecka: Lepsze rozpoznanie swojego stanu emocjonalnego, dobre radzenie i zrozumienie sytuacji stresowej, poprawa samooceny. Lepsze nawiązywanie i podtrzymywanie relacji rówieśniczych.
- Przykłady zastosowania: Problemy emocjonalne wynikające z sytuacji rodzinnej (np. rozwód), rówieśniczej (trudne zachowania rówieśników, osoba toksyczna). Niedojrzałość emocjonalna. Brak stymulacji środowiskowej.
- Opinie klientów: „Zajęcia emocjonalno-społeczne pomogły lepiej mojej córce zrozumieć siebie, reagować bardziej adekwatnie do sytuacji. Ma mniejsze napady złości.” Mama 15 letniej Martyny
- Specjaliści: Zajęcia prowadzą terapeuci przygotowani w tym zakresie m.in. psycholodzy, pedagodzy specjalni, terapeuci dziecięcy mający duże doświadczenie w tym obszarze.
- Opis usługi: Terapia psychologiczna to wsparcie dla dzieci mających trudności emocjonalne, społeczne lub rozwojowe. Skupia się na rozpoznaniu problemów emocjonalnych, budowaniu umiejętności radzenia sobie z trudnościami oraz rozwijaniu zdrowych relacji interpersonalnych.
- Objawy: Trudności w relacjach z rówieśnikami lub osobami dorosłymi, niepokój, lęki, fobie, napady złości, wycofanie społeczne, niska samoocena.
- Korzyści dla dziecka: Rozwój umiejętności emocjonalnych, poprawa relacji z rówieśnikami i rodziną, lepsze radzenie sobie ze stresem.
- Przykłady zastosowania: Problemy emocjonalne wynikające z rozwodu rodziców, trudności adaptacyjne w szkole, niska samoocena u nastolatków.
- Opinie klientów:
„Terapia psychologiczna pomogła naszej córce poradzić sobie z lękami, a teraz jest bardziej pewna siebie.” – Marta, mama 11-letniej Oliwii. - Specjaliści: Terapię prowadzą psycholodzy dziecięcy z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, specjalizujący się w problemach emocjonalnych.
- Opis usługi: Są to zajęcia wspierające, przeznaczone dla wszystkich dzieci z trudnościami poznawczymi i edukacyjnymi, z opinią o ryzyku dysleksji lub diagnozą dysleksji rozwojowej, dyskalkulii oraz wszystkich tych, którym brak opanowania pewnych umiejętności utrudnia prawidłowy rozwój.
- Objawy: Trudności z nauką czytania, pisania, nauką matematyki, zaburzenia percepcji wzrokowej, zaburzenia percepcji słuchowej, trudności z rozumieniem czytanego tekstu, słaba koncentracja i pamięć.
- Korzyści dla dziecka: Lepsza praca mózgu, zrozumienie istoty swoich trudności, poprawa motywacji do pracy, koncentracji oraz pamięci. Ww. umiejętności przekładają się na lepsze wyniki edukacyjne.
- Przykłady zastosowania: Trudności wynikające ze zbyt małej stymulacji środowiska, niedojrzałość UN, dysleksja, dyskalkulia, ADHD, Zespół Aspergera, Autyzm.
- Opinie klientów: „Dzięki tym zajęciom moje dziecko chętnie zaczęło się uczyć, szybko widziałam poprawę w czytaniu. Bardzo polecam” Mama 8 letniego Kuby
- Specjaliści: Terapię pedagogiczną prowadzą terapeuci pedagogiczni, po specjalnym przygotowaniu do pracy z dziećmi z trudnościami w tym zakresie.
- Opis usługi: to specjalistyczna forma terapii, której celem jest poprawna funkcji motorycznych dłoni, a także rozwinięcia umiejętności manualnych. Klienci otrzymują wsparcie w zakresie motoryki małej. Terapia ręki skupia się na rozwijaniu mięśni (m.in. dłoni i palców, przedramion, ramion, osi ciała), które są niezbędne do wykonywania działań, takich jak pisanie, rysowanie, jedzenie, czy ubieranie się.
- Objawy: Trudności z nauką pisania, niechęć do rysowania i wszelkich prac manualnych, majsterkowania. Słaba koordynacja ruchowa.
- Korzyści dla dziecka: Sprawna dłoń pozawala na lepszą samoobsługę, poprawę w nauce pisania dłuższych wypowiedzi pisemnych. Mniejsza męczliwość ręki podczas pisania. Lepsze czucie ciała.
- Przykłady zastosowania: Problemy wynikające z niskiego napięcia mięśniowego, duża męczliwość dłoni, słaba sprawność manualna, niechęć do podejmowania rysowania, majsterkowania.
- Opinie klientów: „Bardzo polecam te zajęcia. Mój Janek dzięki nim zaczął chętnie pisać w zeszycie. Praca domowa przestała być tak męcząca i długotrwała.” Mama 7 letniego Janka
- Specjaliści: Terapię prowadzą specjaliści pedagodzy, psycholodzy lub fizjoterapeuci po specjalnym szkoleniu w tym obszarze, z dużym doświadczeniem w tym zakresie.
- Opis usługi: Terapia integracji sensorycznej pomaga dzieciom z trudnościami w przetwarzaniu bodźców sensorycznych. Poprzez specjalne ćwiczenia, dziecko uczy się lepiej radzić sobie z bodźcami zmysłowymi, co poprawia jego funkcjonowanie w codziennych sytuacjach.
- Objawy: Nadwrażliwość lub podwrażliwość na bodźce sensoryczne, problemy z równowagą, trudności z koordynacją ruchową, unikanie zabaw ruchowych.
- Korzyści dla dziecka: Poprawa integracji sensorycznej, lepsza koordynacja ruchowa, większa pewność siebie w codziennych zadaniach.
- Przykłady zastosowania: Dzieci z nadwrażliwością na dotyk, hałas, trudnościami z równowagą, problemami z koordynacją ruchową.
- Opinie klientów:
„Po terapii SI nasz syn zaczął lepiej radzić sobie w szkole i na placu zabaw, a jego nadwrażliwość na dźwięki się zmniejszyła.” – Ania, mama 6-letniego Kubusia. - Specjaliści: Terapię prowadzą certyfikowani terapeuci integracji sensorycznej, posiadający doświadczenie w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami sensorycznymi.
- Opis usługi: Terapia logopedyczna skupia się na wsparciu dzieci z trudnościami w komunikacji werbalnej, zarówno na poziomie wymowy, jak i rozumienia języka. Wykorzystujemy specjalistyczne ćwiczenia, aby pomóc dzieciom poprawić artykulację oraz rozwijać umiejętności językowe.
- Objawy: Trudności w wymawianiu określonych głosek, opóźniony rozwój mowy, niewyraźna mowa, trudności z rozumieniem poleceń.
- Korzyści dla dziecka: Poprawa wyraźności mowy, lepsza komunikacja z otoczeniem, rozwój umiejętności językowych.
- Przykłady zastosowania: Dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy, problemami z artykulacją głosek.
- Opinie klientów:
„Dzięki terapii nasz syn zaczął mówić wyraźniej i pewniej.” – Karolina, mama 5-letniego Tomka. - Specjaliści: Terapię prowadzą wykwalifikowani logopedzi, mający wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami mowy.
- Opis usługi: Terapia Umiejętności Społecznych (TUS) koncentruje się na rozwijaniu kompetencji społecznych u dzieci i młodzieży. Program ma na celu naukę efektywnej komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów oraz budowania relacji.
- Objawy: Trudności w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji, unikanie interakcji z rówieśnikami, lęki społeczne, niska samoocena.
- Korzyści dla dziecka: Rozwój umiejętności społecznych, lepsza adaptacja w grupach rówieśniczych, poprawa samooceny i pewności siebie.
- Przykłady zastosowania: Dzieci z trudnościami w interakcjach społecznych, uczniowie z ADHD, dzieci z zaburzeniami zachowania.
- Opinie klientów:
„TUS pomogła mojemu synowi stać się bardziej pewnym siebie i nawiązać przyjaźnie w szkole.” – Paulina, mama 10-letniego Piotrka. - Specjaliści: Terapia TUS prowadzona jest przez psychologów i terapeutów, którzy mają doświadczenie w pracy z dziećmi z problemami społecznymi.
Oferta
ROZWÓJ
Najważniejszym obowiązkiem rodzica, jest zadbanie o prawidłowy i harmonijny rozwój swoich dzieci.

- Opis usługi: Zajęcia z nauki gry na gitarze są dedykowane dzieciom w różnym wieku. Uczymy podstawowych technik gry, nut oraz umiejętności twórczego wyrażania się przez muzykę. Zajęcia są dostosowane do indywidualnych potrzeb i umiejętności dziecka.
- Objawy: Zainteresowanie muzyką, chęć wyrażania siebie przez sztukę, potrzeba rozwijania pasji.
- Korzyści dla dziecka: Rozwój umiejętności muzycznych, poprawa koncentracji, rozwijanie pasji oraz umiejętności społecznych.
- Przykłady zastosowania: Dzieci, które chcą nauczyć się grać na instrumencie, rozwijać swoje umiejętności muzyczne.
- Opinie klientów:
„Nasz syn bardzo polubił zajęcia z gry na gitarze i zaczął pisać własne piosenki!” – Elżbieta, mama 9-letniego Jakuba. - Specjaliści: Zajęcia prowadzą doświadczeni nauczyciele muzyki, którzy mają pasję do nauczania dzieci.
- Opis usługi: Zajęcia „Łatwa matma” to program edukacyjny, który ma na celu ułatwienie dzieciom przyswajania matematyki. Poprzez zabawę i różnorodne metody nauczania, dzieci uczą się rozwiązywania problemów matematycznych i logicznego myślenia.
- Objawy: Trudności w nauce matematyki, lęk przed przedmiotem, brak zrozumienia podstawowych pojęć matematycznych.
- Korzyści dla dziecka: Poprawa wyników w matematyce, rozwijanie umiejętności logicznego myślenia, budowanie pewności siebie w obliczeniach matematycznych.
- Przykłady zastosowania: Dzieci, które mają trudności w przyswajaniu matematyki w szkole, potrzebują dodatkowej pomocy.
- Opinie klientów:
„Dzięki zajęciom matematycznym nasza córka przestała się bać matematyki i zaczęła radzić sobie znacznie lepiej w szkole.” – Marta, mama 10-letniej Mai. - Specjaliści: Zajęcia prowadzą nauczyciele z doświadczeniem w nauczaniu matematyki oraz pedagogiką.
- Opis usługi: Zajęcia plastyczno-techniczne rozwijają kreatywność dzieci oraz umiejętności manualne. Uczestnicy mają okazję tworzyć różnorodne prace plastyczne i techniczne, a także eksperymentować z różnymi materiałami i technikami.
- Objawy: Zainteresowanie sztuką i rzemiosłem, potrzeba wyrażania siebie przez twórczość.
- Korzyści dla dziecka: Rozwój wyobraźni, poprawa zdolności manualnych, nauka współpracy w grupie oraz umiejętność wyrażania siebie.
- Przykłady zastosowania: Dzieci z zamiłowaniem do sztuki, chętne do tworzenia i eksperymentowania.
- Opinie klientów:
„Zajęcia plastyczne pomogły naszemu synowi odkryć swoją pasję do malowania!” – Kasia, mama 8-letniego Antka. - Specjaliści: Zajęcia prowadzą artyści i pedagodzy plastyczni, którzy mają doświadczenie w pracy z dziećmi.
- Opis usługi: Zajęcia sportowe są organizowane z myślą o dzieciach, które pragną rozwijać swoje umiejętności w różnych dyscyplinach sportowych. Zajęcia mają na celu nie tylko poprawę kondycji fizycznej, ale także rozwijanie umiejętności współpracy i fair play.
- Objawy: Zainteresowanie sportem, potrzeba ruchu, chęć zdobywania nowych umiejętności sportowych.
- Korzyści dla dziecka: Poprawa kondycji fizycznej, rozwijanie umiejętności sportowych, zwiększenie pewności siebie oraz nawiązywanie relacji z rówieśnikami.
- Przykłady zastosowania: Dzieci, które chcą spróbować różnych dyscyplin sportowych, rozwijać swoje umiejętności w sportach drużynowych lub indywidualnych.
- Opinie klientów:
„Dzięki treningom sportowym nasza córka zyskała dużo pewności siebie i zaczęła cieszyć się ruchem!” – Ewa, mama 7-letniej Hani. - Specjaliści: Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy sportowi, którzy mają doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
- Opis usługi: Zajęcia odbywają się w formie indywidulanej lub w duetach, z myślą o młodzieży, której brakuje ruchu. Dedykowana szczególnie tej grupie, która niezwłocznie potrzebuje zaopiekowania w sferze aktywności fizycznej pod okiem doświadczonego trenera.
- Objawy: Nadwaga, apatia, słaba odporność, niska samoocena, zła kondycja fizyczna.
- Korzyści dla dziecka: Poprawa kondycji fizycznej, rozwijanie umiejętności sportowych, zwiększenie pewności siebie, pokonywanie własnych lęków i słabości związanych z ruchem na indywidualnej Sali bez krępujących spojrzeń innych ludzi.
- Przykłady zastosowania: Nastolatki, które nie kwalifikują się do treningów w grupach ( z uwagi na małe predyspozycje, kompleksy lub zdrowotnie), osoby, które nie mogą jeszcze samodzielnie uczęszczać na siłownie lub nie mają wiedzy jak zacząć bezpiecznie ćwiczyć.
- Opinie klientów:
„Dzięki tym zajęciom nasza córka zyskała dużo pewności siebie i chętniej uczestniczy w zajęciach W-F w szkole. Widać, że sprawiają jej one dużo radości i z każdym dniem poprawia się jej ogólna sprawność. ruchem!” – Agata, mama 13-letniej Weroniki. - Specjaliści: Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy sportowi, którzy mają doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
- Opis usługi: Zajęcia odbywają się w formie indywidulanej. Istnieje możliwość przeprowadzenia zajęć w duecie pod warunkiem, że uczestnicy już samodzielnie jeżdżą i mają podobne umiejętności. Dedykowana osobom, które chcą się nauczyć jeździć na rolkach lub już potrafią ale chcą udoskonalić swoje umiejętności pod okiem profesjonalisty.
- Korzyści dla dziecka: Poprawa koordynacji, nabywanie nowych umiejętności.
- Przykłady zastosowania: Dziecko, lub dorosły, który chce nauczyć się jeździć na rolkach ale boi się ćwiczyć samodzielnie. Osoby które chcą uniknąć błędów lub które poruszają się na rolkach ale nie potrafią hamować.
- Opinie klientów:
„Córka po kilku lekcjach zaczęła samodzielnie hamować na rolkach. W końcu jestem spokojniejsza jak samodzielnie wychodzi pojeździć na podwórku. ” – Monika, mama 9-letniej Amelii. - Specjaliści: Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy sportowi, którzy mają doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
Oferta
Podsumowanie
Nasze usługi są dostosowane do potrzeb dzieci i ich rodzin, a nasze podejście jest oparte na indywidualizacji oraz empatii. Zespół Strefy Terapii składa się z doświadczonych specjalistów, którzy są gotowi pomóc w rozwoju i pokonywaniu trudności.